måndag 5 december 2011

Igår kväll bakade jag bullar fram till elva och sedan fikade vi och såg sopranos så jag lyckades hålla mig vaken ända till två inatt, vilket var väldigt skönt då jag kunde sova längre på morgonkvisten. När jag ätit frukost for jag iväg på bilprovningen igen för det stod inte att det skulle vara några störningar mer men ack, väl där var det såklart stängt för drop-in så det var bara att köra hem igen. Jävel. Det är ju så långt dit. Men men, jag snappade åt en bokad tid senare idag istället och det var ju tur för annars inträder körförbud imorn, hehe..

Bullmys:


























v.41 (40+0) Kom ut nu lilla tokboll! Vi längtar ju så mycket efter dig!

2 kommentarer:

Fotograf Anna Ådén sa...

Två tokbollar. En i en mage och en i Pyjamas. Ni är så fina ihop :D

Katta sa...

Det kan väl inte rymmas så många kanelbullar i den magen? Kom ut till oss nu lilla Mini <3